var data = ''; document.write(data); var data = ''; document.write(data); var data = ''; document.write(data); ِکشتی هوایی
 
ِکشتی هوایی
طراحی و ساخت کشتی هوایی و تلاش برای بومی سازی تکنولوژی هواوفضا

آقای پینوچی امسال کتابی بسیار زیبا و وزین بصورت تصویر سازی شده انتشار داده است با سپاس از تلاش ایشان

 

از کتاب تصاویری ارائه می گردد البت که برایم امکان تهیه آن نیست. و همچنین تیزر بسیار زیبایی هم کار شده است

 برای مشاهده فیلم هم به وبلاگ میهن یا آپارت مراجعه نمایید. لینک ها در تصاویر بغل صفحه قرار

دارنند

با تشکر

حسن

 



چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395برچسب:, :: 17:57 ::  نويسنده : فلایت سازان       

سلام

در پست های قبلی در مورد سرمایه گذاری و ساخت کشتی هوایی در انگلستان مطلب مفصلی داشتم.دریروز هم در برنامه کلیک هم به موضوع پرداخته بود که من آن را ادیت کردم و در این قسمت برایتان قرار می دهم.
اندازه کشتی هوایی:
آشیانه:
اهداف:
 
و بالاخره فیلم BBC و برنامه کلیک:برنامه 95-02-21
فیلم در:


چهار شنبه 8 ارديبهشت 1395برچسب:, :: 13:17 ::  نويسنده : فلایت سازان       

علاقه لاکهید مارتین غول صنایع هواو فضا و نظامی آمریکا به موضوع کشتی هوایی و امکانات بل قوه آن موجب شده سرمایه و منابع خوبی برای این بخش از صنعت آینده فراهم گردد. می توانید عکس پروژه لاکهید را در ابتدای صفحه این شرکت که بصورت اسلاید هست ببینید.

 http://www.lockheedmartin.com/

حال به تاریخچه این شرکت و اینکه از کجا شروع شده نگاهی می اندازیم.

لاکهید کورپوریشن، شرکت هوافضای آمریکایی بود، که در سال ۱۹۱۲ توسط آلن لاگهید با مشارکت برادرش مالکوم لاگهید، در سان فرانسیسکو، تحت نام آلکو هیدرو-اروپلن کمپانی تأسیس شد.

این شرکت در سال ۱۹۱۶ به در سنتا باربارا، کالیفرنیا منتقل شد و نام آن نیز به لاگهید ایرکرفت کمپانی تغییر پیدا کرد. شرکت لاگهید در سال ۱۹۲۱ در پی رکود مالی پس از جنگ جهانی اول اعلام ورشکستگی کرد و تولیدات کارخانه خود در سنتا باربارا را متوقف نمود.

در سال ۱۹۲۶ آلن لاگهید، جک نورتروپ (مؤسس شرکت نورتروپ) و کنت جی، با تغییر اندکی که در نام کمپانی دادند، اقدام به راه‌اندازی شرکت جدیدی بنام لاکهید کورپوریشن، با استفاده از دارایی‌های شرکت ورشکسته لاگهید، نمودند. این شرکت در طول دو سال نخست آنچنان موفق عمل کرد، که در سال ۱۹۲۹ در هر هفته ۵ هواپیما تولید می‌کرد.

شرکت لاکهید کورپوریشن در طول سال‌ها فعالیت در عرصه صنایع هوافضا، همواره به‌عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان هواپیماهای تجاری، ترابری و نظامی، جهان شناخته می‌شد. از تولیدات این شرکت می‌توان به:لاکهید پی-۳۸ لایتنینگ، لاکهید سی-۱۴۱ استارلیفتر، لاکهید سی-۵ گالکسی، لاکهید یو-۲، لاکهید ای‌سی-۱۳۰، لاکهید اس آر-۷۱ و لاکهید ایکس-۷ اشاره کرد.

  فیلم در وبلاگ میهن بلاگ یا آپارات در دسترس است.

 گلن ال. مارتین کمپانی، شرکت فرآوران هوافضایی آمریکایی بود، که در زمینه طراحی و ساخت انواع هواگردها، موشک‌های بالستیک قاره‌پیما، شاتل‌های فضایی، فضاپیماها و تجهیزات فضانوردی فعالیت می‌نمود.

شرکت گلن ال. مارتین کمپانی در سال ۱۹۱۲ توسط خلبان آمریکایی، گلن لوتر مارتین در سانتا آنا، کالیفرنیا راه‌اندازی شد و در سال ۱۹۱۶ با شرکت برادران رایت، یعنی رایت کمپانی ادغام گردید و شرکت رایت-مارتین تشکیل شد. در پی عملکرد نه چندان موفق کمپانی رایت-مارتین، گلن مارتین از این شرکت جدا شد و دومین شرکت با نام گلن ال. مارتین کمپانی، را در سال ۱۹۱۷ در کلیولند، اوهایو تأسیس کرد، گرچه مارتین بعدها شرکت رایت-مارتین را خریداری و در شرکت خود ادغام نمود.

گلن ال. مارتین کمپانی بعدها در سال ۱۹۶۱ با آمریکن-مریتا کورپوریشن ادغام شد، که در پی آن شرکت مارتین مریتا تشکیل گردید. بخش هواپیماسازی شرکتمارتین مریتا، بطور کامل از دارایی‌های شرکت گلن ال. مارتین بوجود آمد.

مارتین مریتا، شرکت خوشه‌ای آمریکایی بود، که در حوزه‌های فناوری هوافضا، الکترونیک و صنایع شیمیایی فعالیت می‌کرد.

این شرکت که در سال ۱۹۶۱ از ادغام دو شرکت گلن ال. مارتین کمپانی و آمریکن-مریتا کورپوریشن تأسیس گردید. شرکت مارتین مریتا سال‌ها بعنوان یکی از پیشتازان صنایع شیمیایی و تولید رنگ‌های صنعتی، طراحی و ساخت هواگردها و موشک‌های بالستیک قاره‌پیما، همچنین تجهیزات الکترونیکی و لوازم برقی خانگی فعالیت می‌نمود.

از تولیدات مارتین مریتا می‌توان به: مارتین بی-۱۰، مارتین ایکس‌بی-۱۶، مارتین پی۶ام سیمستر و مارتین مریتا ایکس-۲۴ای اشاره کرد.

شرکت لاکهید مارتین در ۱۵ مارس ۱۹۹۵ از ادغام شرکت‌های لاکهید کورپوریشن و مارتین مریتا تأسیس شد. رایزنی‌های میان تیم‌های مدیریتی دو شرکت، از ماه مارس سال ۱۹۹۴ آغاز گردید، که در نهایت به توافق ۱۰ میلیارد دلاری در ۳۰ اوت ۱۹۹۴ انجامید.

این قرارداد در ماه مارس ۱۹۹۵ زمانی که سهامداران این دو شرکت به ادغام رأی مثبت دادند، نهایی و به مرحله اجرا گذاشته شد. بخش‌هایی از دو شرکت نیز پس از سازماندهی مجدد، بصورت شرکت‌های مستقل ثبت گردیدند. در اواخر سال ۱۹۹۵ بخش تولید مصالح ساختمانی و استخراج معادن شرکت مارتین مریتا تحت نام شرکت معادن مارتین مریتا، بعنوان یک شرکت سهامی عام در شهر رالی، کارولینای شمالی تاسیس شد.

نمونه‌ای دیگر از این شرکت‌ها، ال-۳ کامیونیکیشنز می‌باشد، که طبق توافق انجام شده میان مدیران ارشد دو شرکت، بخش صنایع دفاعی متوسط از بدنه هر دو شرکت، بصورت یک شرکت اسپین-آف، تفکیک و در سال ۱۹۹۷ به کنسرسیوم سه جانبه‌ای با حضور فرانک لانزا، رابرت لاپنتا و برادران لیمن واگذار گردید. ال-۳ برگرفته از حروف نخست نام‌خانوادگی سه سرمایه‌گذار آن؛ لانزا، لاپنتا و لیمن، می‌باشد. شرکت ال-۳ کامیونیکیشنز در حال حاضر یکی از ۱۰ پیمانکار اصلی، طرف قرارداد وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا، وزارت امنیت داخلی ایالات متحده آمریکا، جامعه اطلاعاتی ایالات متحده آمریکا و ناسا به‌شمار می‌آید.

در ۲۲ آوریل سال ۱۹۹۶، لاکهید مارتین اقدام به خریداری بخش تولید تجهیزات دفاعی و سیستم‌های الکترونیکی شرکت لورال کورپوریشن به ارزش ۹٫۱ میلیارد دلار نمود. در ۱۶ ژوئیه سال ۱۹۹۸ مدیران شرکت لاکهید مارتین پیشنهادی به ارزش ۸٫۳ میلیارد دلار را برای خریداری شرکت نورثروپ گرومن ارائه نمودند، که در صورت تأئید این طرح، دو شرکت در یکدیگر ادغام شده و شرکت جدید، با نام لاکهید نورتروپ شکل می‌گرفت. این طرح با مخالفت دولت فدرال مواجه گشت، زیرا شرکت جدید ۲۵٪ درصد از بودجه سالیانه وزارت دفاع ایالات متحده را به خود اختصاص می‌داد، که این موضوع امکان انحصار شرکت بر بازار صنایع دفاعی و در نهایت کنترل شرکت جدید بر دولت فدرال را مطرح می‌کرد.

پروژه کشتی هوایی لاکهید مارتین:

 فیلم در وبلاگ میهن بلاگ یا آپارات در دسترس است.

 وضعیت کنونی

کارکنان شرکت لاکهید مارتین در سال ۲۰۰۶ بیش از ۱۳۰ هزار نفر اعلام گردید. درآمد این شرکت در سالِ ۲۰۰۴ حدود ۳۵ میلیارد و ۵۲۶ میلیون دلار بوده‌است. گرچه شمار کارکنان این شرکت در سال ۲۰۱۳ به ۱۱۶ هزار نفر کاهش پیدا کرد، ولی میزان درآمد سالیانه آن معادل ۴۵٫۳۵ میلیارد دلار بوده، که نسبت به سال ۲۰۱۲ افزایش داشته است.

دفتر مرکزی شرکت لاکهید مارتین در شهر بتزدا در ایالتِ مریلند قرار دارد. لاکهید مارتین در حال حاضر دومین تولید کننده صنایع نظامی جهان به‌شمار می‌آید.

محصولات:

موشک ترایدنت ۲، تولید لاکهید مارتین، در حال شلیک از زیردریایی

محصولاتِ عمده شرکت لاکهید مارتین از فهرست زیر تشکیل شده است:

محصولات فعلی

برخی از محصولات فعلی شرکت لاکهید مارتین

محصولات پیشین



یک شنبه 1 فروردين 1395برچسب:, :: 1:18 ::  نويسنده : فلایت سازان       



دو شنبه 21 ارديبهشت 1394برچسب:, :: 11:34 ::  نويسنده : فلایت سازان       

سلام

بعد مدتها دوباره وارد قسمت مدیریت وبلاگم در لوکس بلاگ شدم از جمله مشکلات می توان به کندی سایت و قسمت مدیریت و آپلود نشدن ویدئو در خود لوکس بلاگ و عدم امکان نمایش از مثلا سایت آپارات اشاره کرد.امید وار بودم که مشکلات مرتفع شده بود!

حسن

در وبلاگ های من مرا می توانید دنبال نمایید

www.airship.blogfa.com

www.airship.mihanblog.com

www.freewebs.com/flightsazan

در آپارت:

flightsazan

سپاس

94-2-22

 



دو شنبه 15 مهر 1392برچسب:, :: 19:19 ::  نويسنده : فلایت سازان       

سلام

بعلت مشکلات لوکس بلاک و دسترسی سخت به آن دیگر این وبلاگ ادامه نخواهد یافت در صورت نیاز

به آدرس های من مراجعه نمایید

با تشکر

حسن

92-7-15

www.airship.blogfa.com

www.airship.mihanblog.com

www.freewebs.com/flightsazan

 



چهار شنبه 17 خرداد 1391برچسب:, :: 17:40 ::  نويسنده : فلایت سازان       

سلام
من از سال 79 که کتابم را آماده انتشار می کردم و در همان سال ورژن اول سایتم را بصورت رایگان راه اندازی کردم دنبال این ایده بودم
همان طور که در وبلاگم هست اجرای این ایده با هلیوم عالی است ولی نزدیکترین فروشنده هلیوم روسیه هست و گرانقیمت، برای سود دهی تعداد40 نفره مناسب است ولی اگه قرار باشد با هیدروژن کار کنیم بهتر خواهد بود  تعداد نفرات کم باشند در اینحالت مسئله اصلی ما  آتش گرفتن هیدروژن خواهد بود بنابراین بهتر است این وسیله برای حمل بار و تبلیغات و فیلم سازی باشد ،اگه تعداد کم باشد امکان فرار و نجات را افزایش می دهد
البته اگه بتوان با آزمایشات لازمه کنترل آتش گرفتن هیدروژن را انجام داد هدف حمل مسافر توریستی سریعترین راه برای رسیدن به هدفمان(بومی سازی پرواز) و نیز سود دهی است البته اگه امنیت اثبات شود تولید و فروش خود کشتی هوایی هم امکانپذیر خواهد بود.
برای بومی سازی و عمومی سازی این پروژه من قیمت یک روز پرواز را برای هر نفر45 هزار  با نهار ساده پروازی در نظر دارم این پرواز 2 خلبان 4 خدمه و یک مامور امنیت پرواز خواهد داشت تمامی افراد دوره های آتشنشانی و فرار خواهند دید فاجعه هیندنبرک آلمان......
قیمت تعیینی برای سال 90 است . در آمد یک پرواز 1800000 ت است در این پروازها همزمان تبلیغات و فروش هم می تواند باشد که در آمد فوق به درآمدها اضافه می شود. مسیر طراحی من برای شهر تبریز که من هستم پرواز به شمال کشور و مرز آذربایجان و برگشت از مسیر شمال و آستارا مجددا به تبریز است. در شهرهای دیگه هم این صادق است.
این کشتی ترکیبی از ساخت با پارچه ضدآب ،پارچه نسوز،آلومینیوم چوب و پلاستیک و ورق آلومینیومی است برای کنترل الکتریسیته ساکن جو فریم های برق گیر طراحی کردم که کارایی آنها بعداز آزمایش انشاالله مشخص خواهد شد. برای مشکل سیگار هم اتاق سیگار طراحی خواهد شد و یا کابین مسافران جدا از قسمت بالون طراحی خواهد شد مشکل بیشتر ما الکتریسیته ساکن و ترکیب سریع هیدروژن با اکسیژن است که بایستی کنترل شونند اگه اینکار انجام شود امنیت صددرصد خواهد بود.
برای تبلغات استفاده از سطح بالون و پخش تبلیغ داخلی و حتی دادن جایزه برای تبلیغات می تواند انجام گردد.
سرمایه مورد نیاز به نحوه اجرای طرح دارداگه 40 نفری باشد طول بالون نزدیک 100 متر است من قیمت آلومینیوم و ورق آن و بالونت و موتور و سیستم کنترل کامپیوتری پرواز و آتش را نمی توان برآورد نمایم
ولی در این سطح بزرگ فکر کنم احتمالا 700 یا یک میلیارد خواهد بود علت، قیمت متغییر همه روزه و تورم است ولی نمونه های ساخته شده در خارج
7 تا 23 میلیون دلار خرج کردند که نمونه ا مریکا که بزرگترین است و می تواند هزاران سرباز و تانک حمل کند تا حالا 23 میلیون دلار خرج کردند خود ایران نمونه از این بالون را که سه نفری و حرارتی است مثل اینکه 350 میلیون تومان خریده است واقعا براورد سخت است توجه نمایید که یک سوله مخصوص هم برای ساخت و نگهداری هم خواهیم ساخت فرق آن با سوله معمولی در ارتفاع آن است.
در وبلاگم هم بخشی برای توضیحات قبلا اضافه کردم سوال در مورد ساخت کشتی را ببینید.
با تشکر



شنبه 13 خرداد 1391برچسب:, :: 21:35 ::  نويسنده : فلایت سازان       

 سلام

 این تکنولوژی هنوز زیاد تو خبرها ی عمومی نیست لینک هایی از فعالیت ها در یوتیوب هست این دستگاههای

ساده توسط ولتاژ زیاد کار می کنند آیا این همان آینده پرواز است اگه تحقق یابد ما پرنده هایی با وزن هایی بالا را

خواهیم دید از جمله کشتی ناو هواپیمابر پرنده با 8000 خدمه و 80 هواپیما بالا سرمان. پس هوشیار باشیم الان

وقت کار و تلاش هست بعدا دیر خواهد شد.

از وقتی که ایده جذب اسپانسر دادم امید به عکس العمل بیشتری داشتم اگه خبر جذب و فروش بلیط سفر به کربلا و

اتبات دیگه می دادم عکس العملش بهتر بود وای برما!

 لینک یوتبوب زیر نمونه این دستگاههاست

 http://www.youtube.com/watch?v=KLXkwxhScj8&feature=related

 گزینههایی که کلمه lifter دارنند دقت نمایید

 با تشکر

 حسن

 



شنبه 13 خرداد 1391برچسب:, :: 21:32 ::  نويسنده : فلایت سازان       

 سلام

 

تقریبا  وبلاگ های کشتی هوایی داره یکساله می شوند در یکی از پست ها گفتم روزی می رسه که برای هر کاری بایستی اجازه بگیریم خبری منتشر شده که آمریکا می خواهد ناوهواپیمابر پرنده بسازد آن موقع فقط بایستی اطاعت کنیم و چشم بگیم .نگید نگفتند.<آلان هم خدا را بنده نیستند هان>

کلمه زیر را جستجو و به تصاویر دقت نمایید

 Helicarrier

 



جمعه 12 خرداد 1391برچسب:, :: 17:8 ::  نويسنده : فلایت سازان       

 سلام

در جستجو در اینترنت و حتی روزنامه های اینترنتی معروف در مورد کشتی هوایی اشتباه عمده ای  دارد و در تماس با بنده هم مشاهده می شود بکاربردن اصطلاح کشتی فضایی است لطفا دقت نمایید که این کشتی هوایی است و با اصطلاح کشتی فضایی متفاوت است کشتی فضایی مانند شاتل امریکا که بازنشست گردید کاربرد دارد

با تشکر

حسن

www.airship.blogfa.com

www.airship.mihanblog.com

 


 
درباره وبلاگ

به وبلاگ کشتی هوایی ایران خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ِکشتی هوایی و آدرس airship.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 324
بازدید کل : 3129
تعداد مطالب : 48
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1